AMD 9.2011 Graphics Driver Update

 Lastest AMD Graphics Driver Update

2011.09.29

Visual Situation

چند ساعتی از انتشار آخرین آپدیت درایور کارت های گرافیک ای ام دی می گذرد . پس از حدود 40 روز از انتشار آخرین آپدیت درایور که تاثیر بزرگ و شگفتی بر روی اجرای بازی ها داشت و نشان داد خود درایور کارت گرافیک تا چه حد بر روی عالی بودن گرافیک بازی تاثیر دارد و هر چقدر هم که سازنده گان بازی وقت بگذارند اما درایور کارت گرافیک از تولید تصویر سهمی مجزا دارد می گذرد تا اینکه سرانجام این انتظار طولانی به خوب جایی ختم شد.

از ماه 12 سال 2010 آپدیت های درایور کارتهای گرافیک ای ام دی پس از نصب چنان تحولی در اجرای گیم ها ایجاد می کنند که انگار ارتقاء سیستم داده باشی !

خدا را شکر 

اما امروز امشب که دانلود این آپدیت 92 مگابایتی تمام شد و درایور نصب شد اولین بازی که قابل حدس است مورد بررسی تغییرات انجام شده قرار گرفت 

کرایسیس 2

بازی که تا سالها حرفها برای گفتن دارد

اما تحولات ایجاد شده توسط آخرین درایور کارت گرافیک ای ام دی

صخره های سه بعدی !

تا قبل نصب این برنامه وقتی نزدیک یک صخره می ایستادیم فقط یک تصویر رنگارنگ از محیط سطحی سنگ میدیدم اما امروز صخره های ریز و درشت از دل یکدیگر بیرون زده اند.

سایه ها شدیدا ریز تر و عمیق تر شده

رنگ ها متفاوت تر و غلیظ تر

که ایجاد یک محیط با گرافیک فوق العاده خواسته هر گیمری !

از دیگر تحولات لود سریعتر بازی و حرکت نرم تر و با افت فریم کمتر است.

AMD Graphics

2011.09.29

Update Driver

 EXTreme Enhance Driver For Heavy Gamers

Windows 7 Windows Vista 64Bit Download Here

WIndows Windows 7 32Bit Download Here

Windows XP 32Bit Download Here

با برنامه آی دی ام روی لینک راست کلیک و دانلود رو بزنید یا آدرس رو کپی و در قسمت اضافه کردن فایل برای دانلود قرار دهید.

پیشنهاد من و پیشنهاد حرفه ای ها برای داشتن بیشترین قدرت سیستم نصب ویندوز 64 بیت است.

نمیدونم اما به دلایل مختلف نسخه 32 بیت هم نصب می شود اما برای گیم یا حتی کار با ویندوز نسخه 64 همونطور که از مقدارش پیداست قدرت بیشتری دارد چون مثل ویندوز 32 بیت محدودیت ها ندارد.

که رم بیشتر از 4 گیگ رو نشناسد.اگر 32 گیگ رم برای ویندوز 64 بیتی زیاد است و شاید هرگز از همه اون استفاده نکند در حالی که تا 16 گیگ رو راحت تحت کنترل دارد و استفاده می کند برای سیستم 32 بیتی 4 گیگ رم نقش 32 گیگ رم رو دارد و برایش زیاد است در حالی که الان دیگه تمام گیم ها حداقل 4 گیگ رم لازم دارن .

این مورد فقط یکی از چندین محدودیت ویندوز 32 بیتی است.

 

 

برای دانلود آخرین درایور آپدیت شده شرکت ان ویدیا نیاز به عبور از تحریم هستش.طی چند روز آینده بعد از انتشار درایور ماه 9 میلادی نسخه 64 سون و 32 اکس پی توسط خودم آپلود و برای دانلود آماده خواهد شد.

 





تاريخ : پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, | 1:33 | نویسنده : Tragzes Gamer |